dilluns, 11 de juny del 2012

Digi-Total


Doncs si, Ara Jo. Avui és el meu torn de sortir en un dels meus digi-total. No acostuma a passar, sempre darrera de la càmera o fent-me auto-fotos on surts cara-huevo, cara-trista, cara-fea, cara-vieja. Vale, no?

Avui primer us parlaré de la meva afició pels Freebies. Quan vaig començar a fer scrapbook el 2008 cada mes em descarregava els kits digitals gratuïts (o freebies) de Two Peas in a Bucket i altres botigues especialitzades en scrapbook digital. De fet els meus inicis en l'scrapbook van ser totalment digitals, i suposo que per això mai ho he vist com una manualitat, sino com una forma d'acabat fotogràfic. En mica en mica, però, vaig entrar al món del material tangible i els papers, les etiquetes, les cintes, els abecedaris... em van encantar, com ens passa a totes. Si, si.. però l'afició pels freebies encara em dura, de manera que sempre que puc "pillo", sobretot si és de les meves preferides. De l'Ali Edwards és difícil tot i que de vegades s'estira i et pots descarregar alguna cosa des de la seva web. Però amb la Karla Dudley és més habitual obtenir-ne algun kit de papers, pinzells de photoshop, png's varis, o el darrer regalet que va ser un kit de fundes com les que he utilitzat en el layout. I per estar "al quite" res millor que està subscrita a la botiga Design House Digital, o seguir el Blog o la Classroom per ampliar coneixements i estar a punt per quan cau alguna coseta. Encara que no feu scrapbook digital sempre podeu aprendre alguna cosa per aplicar en els projectes, per millorar o editar les vostres fotos o per decorar-les d'alguna manera, o sempre us podeu imprimir algun element i fer-lo servir de decoració. Resumint : a guardar freebies, "para cuando no haya...".

Tornant al layout digital, motiu d'aquesta nova entrada Digi-Total, he fet servir part del darrer freebie aconseguit desde Design House Digital, i també un paper i una papallona, tot de la Karla Dudley. I també una de les meves etiquetes MdeMini, del kit Ara tu, que realment m'agrada molt i per això les poso per tot arreu.

També vull parlar-vos del text que acompanya la foto : veureu que en realitat és una llista. Per a mi les llistes han esdevingut importants, ja que son una manera molt breu d'enumerar coses, fets, accions que ens afecten en un moment determinat. Un conjunt de paraules pot arribar a tenir un gran significat implícit, son un resum molt concret de la nostra realitat, bona o dolenta, alegre o trista, poden ser un recordatori (en el meu cas és així) del que tenim a les mans, o del que ens hem proposat, com aquest any de somriures que sembla que de vegades es fa difícil.

Podeu veure un altre exemple de text amb llista en aquest altre digi-total.

I la foto ?. No cal estar divina de la muerte a totes les fotos. Quan alguna la trobeu maca, acceptable, divertida, no cal que divina..., simplement feu-la servir, una, dues, tres vegades... això tant dóna. Guardeu-la bé, millor que als freebies.


I no oblideu passar pel facebook de MdeMini per veure el resultat del sorteig de tres kits especials de Benvinguda a la botiga MdeMini. Moltes i moltes gràcies per la vostra participació i comentaris, moltes i moltes felicitats a les guanyadores, i us espero veure aviat al proper sorteig. !!!.

2 comentaris:

  1. Una pàgina senzilla però preciosa! A mi tampoc m'agrada veure en una foto, però has quedat genial. I una bona llista de paraules a tenir en compte. Un petó.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails