dimarts, 19 d’abril del 2011

OLW. Abril


Aquest és el meu treball d'abril pel curs One Little Word de l'Ali Edwards : una carta a mi mateixa.
El que tenen de bo els seus cursos, segons el meu parer és que no hi ha tècniques ni decoracions especials ni manualitats excessives, sinó simplement et fa pensar una estona en alguna cosa concreta, et fa seure i escriure.

No us penseu que això és un doble layout. La pàgina de l'esquerra és la part de darrera del treball de març i aquí havíem de posar una foto nostra i l'element decoratiu Note to Self, dissenyat per l'AE. Jo tinc tendència a traduir-ho tot però de vegades penso que tampoc n'hi ha per tant i que també va bé una mica de "go with the flow", de manera que en anglès ja m'ha semblat bé. I la segona pàgina és una carta a mi mateixa en dos temps, el temps actual i el temps futur, on estic i on vull estar. Aquí si que he traduit els texts, i la targeta l'he enganxat a una cartolina perquè tot ho vaig posant en fundes A4.

Què us sembla ? és per sentar-se i escriure, no?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails