diumenge, 10 d’abril del 2011

Hola...


Fa calor de debò. Jo amb el canvi d'horari, la pujada de temperatures i les flors a la terrassa em sento genial. La primavera és aquí, guardo la jaqueta d'hivern i em compro roba, aviat serà Sant Jordi i també Setmana Santa. M'encanta tot allò que es repeteix any darrera any. Hola Sol.

Aquesta setmana el Pol ha pogut donar finalment un petit obsequi al seu amic Guillem :



Al Guillem li agrada la sèrie de TV3 Polseres Vermelles, i el Pol l'hi ha regalat  una targeta signada pel Marc Balaguer, que a la sèrie interpreta el paper del Toni, un noi que ha patit un accident de moto i està una mica enguixat per tot arreu.
La postal és molt simple, i de ben segur que al nen el que més li agrada és l'autògraf, però mira , com jo dic : "fi-fi que és una".

I aquest divendres vàrem anar a sopar fora per celebrar l'aniversari de la meva sogra.


Vaig fer algunes fotos tot i que no acostumo a demanar que s'hi posin bé ni res. Això sí, tinc alguns incondicionals que sempre estan a punt, com el Miquel que aquí surt del revés i el Guillem que seeeemmmpreee es posa bé.


I aquestes dues també sempre s'hi posen. I és que elles saben que surten "guapes"...

El dissabte el Pol tenia funció amb el grup d'esplai : "Tres germans, un destí i un camí per recórrer". Aquí surt fent de monjo budista, amb la túnica posada de qualsevol manera. També va fer de tauró i de noi a la discoteca.


Sopar de sushi, amb "palillos". I no us perdeu qui té el comandament de la tele...


I després de tantes activitats no podia faltar l'scrapbook. Aquesta és una nova versió del Diccionari Femení que vaig fer quan treballava a Blokum.
Els papers són de Prima Marketing Inc, de la col.lecció Sweet Fairy, i el projecte l'he fet per encàrrec de la Momo de Palamós.



Com podeu imaginar, un dia d'aquests faré el taller a Palamós. Ja en podreu veure l'informació a MdeMini i també alguna altra foto.

1 comentari:

  1. Molt maco, Maica!! A veure si vas fent algun curs de tant en tant, que em vaig quedar amb les ganes de fer el de l'àlbum de Nadal :)
    Petons!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails