diumenge, 17 d’abril del 2011

Mi tesorooo


Ja és meva, m'he comprat la Canon Powershot G12. Sóc persona de càmera compacta i aquesta era el meu desig des que va sortir la G10. Dos números després me l'he pogut comprar. Diuen que "a quien madruga, Dios le ayuda".
I què fa ? : de moment fotos, com la meva anterior Ixus 860 IS, però la lluminositat és fantàstica.
Ahir vaig fer algunes fotos a casa i òbviament les diferencies han estat espectaculars. Jo tiro sempre sense flaix i hi havia molts llocs de casa i a moltes hores del dia que abans la qualitat que obtenia de l'imatge era pèssima, fosca i amb poques possibilitats.



Aquestes fotos són de les nou del matí, amb llum artificial la primera i sense sol la segona, abans que la Berta marxés de colònies de Setmana Santa.

La vaig comprar a Jordi Bas Foto, i l'Albert Bas em va fer molt, molt i molt bon tracte, pels vells temps (i també bells, clar).
I si en voleu més informació a Que sabes de en podeu veure una mica.

1 comentari:

  1. Bona proposta!! Jo també tinc problemes amb les fotos amb poca llum... espero agafar-li el truquillo!
    Petons

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails