dilluns, 31 de gener del 2011

4 Centelles

A la meva anterior entrada us parlava d'una de les múltiples maneres de fer una pàgina d'scrapbook : col.locar la foto i deixar que tot lo altre trobi el seu lloc sense distreure la nostra atenció del punt important de la pàgina. Fins aquí sembla fàcil, veus la pàgina acabada i t'encanta la foto.

Però de vegades el meu principal admirador (poques vegades) diu que no li agrada, de manera que ja em veieu davant la pàgina traient el paper dels cors, motiu de la discòrdia. I aquest és el resultat actual i finalment aprovat :


Ara he utilitzat una cartolina amb textura per l'espai on abans hi havia el paper decorat. Per ressaltar les flors de la cartolina he passat una mica de paper de vidre, i finalment de cosit la foto i la cartolina. Val a dir que el cosit li dona un aspecte tant càlid i agradable !.

I ara el títol : doncs en comptes de ser 4 Cors, ara és 4 Centelles.
Per tot hi ha solució.

2 comentaris:

  1. M'encanta el resultat !!! El tema del cosit, la veritat és que li dona un "toque" a mí m'encanta.

    Petonets

    ResponElimina
  2. estic d'acord amb el teu principal admirador!
    gràcies per l'enllaç a big pictures, m'hi vaig a apuntar ara mateix ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails