dimarts, 20 de gener del 2015

Dies 6 i 7 de SET. Projecte acabat

Doncs sí, amb aquesta entrada deixo acabat el projecte de Nadal "7". És un d'aquells projectes que no et canses mai de repetir, pel fet de veure'ns junts i gaudir. Ara que ja he tret les decoracions de Nadal he pensat com encara m'agradaria poder viure més el Nadal, com quan era petita, gaudint dels llums del carrer i de les pel.lícules nyonyes de la tele, i de la música, sense presses ni coses per fer, comprar o cuinar. Ara el Nadal passa més ràpid, si no fos per les fotos que fan que els moments es parin...del Nadal només en quedarien els papers dels regals i sobres a la nevera. 


 Jo soc 100% pro-Reis, passo del Papa Noel aquest de color Coca-Cola...
A casa meva els Reis porten regals i moltes altres coses bones per l'any que comença. Només cal escriure una carta.


Venen en camell o en Sis-cents.



Però passen de llarg si no has escrit la carta.


N'hi ha que tapen la carta perquè els altres no copiïn.



Aquí les tenim guardades aquestes 4 cartes. Ep, heu vist quin llaç???.


I al setè dia venen els Reis a casa nostra. És un dia festiu.


Porten regals, em van portar la Berta, ara ja fa 19 anys.




I com és normal, tot el que comença, acaba.
Per nosaltres quatre acaba el Nadal 2014.


Tranquilament.

I tal com vaig fer l'any passat, aquest any també he inclòs la nostra postal de Nadal dins el projecte. Tot ben guardat.

Fins aviat, amb Projecte 50.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails