dijous, 7 de febrer del 2013

Epp!!! que és dijous


I tal com us havia anunciat a la meva pàgina de Facebook, avui he fet el sorteig de dos kits com els de la foto per fer un calendari del 2013.


Aquí tenim les dues guanyadores : 
Moltes gràcies per la vostra participació a totes i felicitats a les dues guanyadores. 
Feu-me arribar la vostra adreça postal a mperxes@gmail.com i us enviaré el kit de seguida.
Ja sabeu que ara toca fer el calendari, sí o sí. NO EXCUSESSSS.

I també perquè és dijous, avui us ensenyo les meus últims dissenys.

"Dolces Paraules" :




I "Aquí Amor" :




Per si no ho sabeu, m'ho passo bé dissenyant etiquetes. Potser el tema Sant Valentí em passa una mica de llarg, però és una excusa per fer un projecte amb molts cors i amors, i amors i cors... i més cors. I per no posar-ne més de cors, he pensat que unes etiquetes com aquestes podien quedar-hi bé.

I ara direu : on és el projecte ?.
No està acabat, però quan l'acabi sereu les primeres de veure'l.
Com es diu ?. Es diu "Dolces paraules infantils", i té una mica a veure amb un bonic projecte que vaig fer fa ja una mica, i que podeu veure aquí.

1 comentari:

  1. Hola Maika!
    Pásate por mi blog que tienes un regalito ;)!
    http://lavidaenscrap.blogspot.com.es/2013/02/premio-best-blog.html
    Kissitos!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails