divendres, 17 de febrer del 2012

Digi-Total


No cal dir que quan una foto m'agrada es nota. Tot i que he de pregar bastant per tenir unes cares somrients i  un breu contacte físic, quan ho aconsegueixo intento gaudir-ne. I és que fer-nos grans ens costa. Bé, la Berta està encantada i tant de bo li fes més fotos "guais" pel Facebook, però el Pol és totalment diferent : No vull fotos !!!. És el que hi ha. De vegades n'hi faig d'amagat, però em falta el somriure.

I parlant de somriures, aquest 2012 és el meu Any de Somriures i per celebrar-ho he dissenyat una nova etiqueta que podeu veure en aquest layout digital. He utilitzat la mateixa càmera d'un dels meus dissenys de segells. I és que darrerament veig decoracions amb càmeres per molts llocs, de manera que he pensat que jo també n'havia de fer una. I aquí està.

La resta d'elements son de l'Ali Edwards i de la Karla Dudley.

4 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Una fotografia preciosa i la pàgina també, si últimament es veuen moltes càmeres, ahir, precisament, em vaig comprar uns segells sobre aquest tema. Tots passen èpoques rares, la meva petita sempre davant de la càmera i la major sempre pregant-li, ja,ja un petó.

    ResponElimina
  3. Es preciosa! La foto es una maravilla... no me extraña que te guste tanto. Salaudos

    ResponElimina
  4. Me encanta tu trabajo. Es fino, delicado, inspirador... Gracias por compartir esos trocitos de tu vida de una manera tan bella.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails