dimecres, 25 de novembre del 2009

Per Creativa






Aquest és un dels Minis que he dissenyat per la Creativa. És el més personal perquè hi he posat aquestes fotos recents de les nenes, que són precioses, les fotos i les nenes.
Està fet amb un Mini de Paraules, un dels varis dissenys que vaig estar fent en la que se suposava que era la meva tercera setmana de vacances. Bé, el producte en si ja estava més que inventat, simplement vaig dibuixar cada lletra amb les seves mides corresponents amb el Photoshop, amb la tipografia que m'agradava (arial).
I el que he fet per decorar-lo ha estat passar el cartró per la Cuttlebug i fer-li embossing amb els puntets, i després aplicar tinta de distress. El paper que he utilitzat és de la col.lecció Indian Summer, que com totes les de Basic Grey, m'ha sorprès. No hi ha quasi bé res mes. Estic tant acostumada a fer minis sense fotos que quan en poso alguna ja penso que n'hi ha de sobres. Només amb les fotos i el text adequat ja m'agrada.
Demà posaré les fotos dels altres 3 projectes que porto a la fira.

4 comentaris:

  1. Es preciós Maica!! Què meravella, de veritat. Estic emocionada per poder veure en directe els teus treballs, després de mesos seguinte dia a dia. I per veure't a tu, clar, i aprendre una mica més del teu art. Ens vegem a Creativa! Un beset

    ResponElimina
  2. És preciós!! Ja ho vaig veure a Creativa, però jo només hi puc anar diumenge i no tinc temps de fer cap taller :(

    Petons!!

    ResponElimina
  3. Hola Maica!!!!

    Este album me encanta, yo hice uno de Navidad, con la palabra NAVIDAD
    y me encantó hacerlo.

    Un beso

    ResponElimina
  4. Uf menudas fotos!! Son preciosas!! Yo de mayor quiero ser como tu.
    Nos vemos muy pronto!
    Besito.-

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails