dilluns, 29 de desembre del 2008

Organizando mi espacio


Coincidint amb el Nadal, Scrapate.com ha editat el nº 2 de la seva revista Scrápate.
La revista és on-line i també es pot descarregar en format pdf., i és la primera i de moment única que existeix en tot l'Estat Espanyol, amb un contingut exclusiu d'informacions, tècniques i novetats sobre l'scrapbooking.
Els temes son diversos i variats, així com les diferente aportacions de dissenyadores que segueixo i admiro.
Bé, també us he de comentar que en aquest últim nº apareix un article meu sobre organització i que podeu veure aquí (pàg.33). En realitat és la primera part d'un doble article que parla sobre els meus conceptes sobre organització i espais que afavoreixen la creativitat.
Espero que us agradi, tant el meu article com tota la revista.

3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt el teu article.
    Tot i que hi ha coses que ja faig a l'hora d'ordenar el meu material, em va be veure com ho feu altres per optimitzar temps i materials.
    Et seguiré llegint.
    Moltes gràcies guapa!

    ResponElimina
  2. M'ha encantat el teu article !!!
    Vull posar ordre al meu espai... a veure si així m'inspiro més sovint !!!
    Molts petons i Bones Festes.

    ResponElimina
  3. Quina sort ser tan ordenada!. A veure si nosaltres també ens hi posem.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails