dimecres, 12 de novembre del 2008

Per fi, Nadal amb Cosmo Cricket












Ja he començat a fer coses amb els papers de l'última col.lecció de Nadal de Cosmo Cricket - Oh Joy, que també utilitzaré pel meu Kit de Projecte de Desembre. Quan em va arribar vaig pensar que poder era massa fosca, però ara que he començat a fer-ne us m'està agradant molt, i penso que, dins del seu context, té un disseny fantàstic.
És la primera vegada que faig quadres, i m'ho he passat molt bé, sobretot perquè també hi he posat feltre, que decora moltíssim.

3 comentaris:

  1. Ha quedat molt decoratiu i els cosits et surten molt bé. Els papers molt bonics combinats amb aquest fons.

    ResponElimina
  2. Muy bonitos tus cuadros.

    A mí me gustan los colores más brillantes, pero te ha quedado muy chulo.

    Por cierto, ¿dónde sueles comprar tú el material? Más que nada por si conoces alguna otra tienda además de las típicas como Two Peas in a Bucket y Scrapbook.com.

    Gracias :-)

    ResponElimina
  3. Ostiiii que guauuuapes t'han quedat, sempre amb aquest estil tan teu que m'agradaria per mi jajajajajaj
    Sembla tot comprat i això m'encanta, poder fer amb les teves mans "algo" tan perfecte que sembla comprat JOOOO quina embejaaaaa
    Potser em copiaré alguna idea jajajaj, sempre et dic el mateix oi????
    si que són una mica seriots, no??? però els has sapigut utilizar perfectament

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails