dilluns, 19 de maig del 2008

Instants







M'agrada fer auto-fotos. En tinc una col.lecció i aquest mini-àlbum n'és un petit recull. El fet de que la càmera estigui tant aprop fa que la captura sigui molt més directe i m'atreveixo a dir que més íntima. També és la millor manera de tenir fotos de tots quatre, o fotos amb la meva parella.
Són en definitiva petits instants aturats en el temps :
Instants per quatre
Instants amb il.lusió
Instants feliços
Instants de petons i abraçades
Instants d'amor

Totes les pàgines d'aquest mini-àlbum les podeu veure aquí

Aquest mini-àlbum es va començar en un taller d'àlbum acrílic de la Lisa Mitchell a Scrap House Barcelona. La meva finalitat era ampliar els meus coneixements en l'us de les transparències, l'aplicació de diferents medis i l'efecte que produeixen. El taller era molt més ampli del que reflecteix l'àlbum, però jo l'he apropat al meu estil, tot i que considero que tinc d'insistir més en l'us d'aquestes tècniques per tal de treure'n major rendiment del que he après.
Les lletres de la tapa son de Heidi Swapp- ghost alphabet lemonade stand , però les he pintat amb Alcohol ink de Ranger- Butterscotch per donar el to groc que també apareix en l'interior de l'àlbum.
Les fotos estan treballades segons el taller de la Lisa, però a la part del darrera aprofitant la transferència d'imatge he optat per donar-li altre vegada un toc de color groc amb guixos.

5 comentaris:

  1. Que maco Maica!!!
    M'encanta!!!
    I el títul és genial, expresa molt be cada una de les fotos!

    Un petonet guapa!
    I a veure si un dia ens coneixem, jaja.

    ResponElimina
  2. Que pasada!! El miércoles tienes que traerlo para verlo al natural!!

    Estaba pensando que incluso podiamos llevar los elementos necesarios para probar a hacer las transferencias. Os apetece??

    Eres una artistaza!! Tienes que tener a tu chico loco con este album tan amoroso

    ResponElimina
  3. Maica, eres mi referente de los mini albums. Me encantan todos !!!!!

    ResponElimina
  4. quina xulada, que original, quantes coses diferents es poden fer!!!!! la Lisa es una innovadora i creadora genial .
    Segur que tu li es fet una interpretació boníssima a la seva proposta.
    Us felicito a les dos.
    MOLT BE!!
    Carmen

    ResponElimina
  5. Hola, Maica, t'he deixat uns comentaris en el Flickr sobre aquest album...

    M'entanta el que has fet amb el teu album. Has captat aquests instants/emocións amb les teves fotos, i trovo que has aprofitat al màxim de la tecnica. Enhorabona, es fantastic aquest album. :)

    Una abraçada,
    lisa

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails