dilluns, 7 d’abril del 2008

Les Jolies Scrapeuses



Aquesta és la meva postal-shabby d'un cap de setmana a La France.
No tinc paraules per expressar lo bé que m'ho he passat amb la Colla Scrap House : la princesa de l'scrap Carla, la française Esther, la reportera Carmen, la rookie Mercè, la Sílvia bijou, el Salva acompanyant ... et moi Maica.
Hem rigut, hem coooompraaaat, hem après, hem compartit.
M'he sentit molt feliç.
Gràcies per ser aquí.
Per aquesta postal he utilitzat un freebie que es pot descarregar de Shabby Princess. És l'ultim que han penjat.

3 comentaris:

  1. Quina ilusió Maica!! gràcies, quin LO més maco.
    Si realment ens ho vam passar molt bé i tot va sortir rodó.
    Una abrasada i fins la propera a Versallessss!!!!

    ResponElimina
  2. Maica, quina pàgina!!!!!! M'ha emocionat i tot. Bé realment tot va ser fantàstic i el grup millor no podia ser.
    Una abraçada. Fins dimecres
    Esther

    ResponElimina
  3. Bé, encara que no vem compartir el viatge 100%, em va agradar compartir moments a la fira amb vosaltres!!

    Un petò!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails