dimecres, 12 de desembre del 2007

Nadal by Judith




Aquesta és la postal del Nadal que ha dissenyat la meva germana Judith.
M'agrada molt pensar que poder l'he engrescat una miqueta amb l'scrapbooking digital.
La veritat és que de vegades em sento en una illa deserta, només amb un ordinador que em connecta a un mon fantàstic ple d'idees i materials per fer scrap, per això es gratificant veure com els que m'envolten es llencen, i si repeteixen millor.
Aquesta postal està feta amb dues fotos 10x15 enganxades amb cartolina adhesiva de doble cara.

Ha utilitzat:
Holiday Magic Circels Paper , Striped Paper, i Green Bow- Shabby Princess
Seasonal Sampler Holiday Flet Tree Green, Holiday Happy, i Brad red també de Shabby Princess
La font és la 2peas Gift.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails