dimecres, 19 de juliol del 2017

I divuit


Fa uns dies, a la meva darrera entrada us ensenyava el mini que havia preparat per la festa del Pol. També fa uns dies ja que vàrem celebrar la festa, i aquesta era la invitació que vaig enviar per whatsapp.

Va ser una festa amb els tiets i els cosins. Els avis van venir un altre dia, perquè tots no hi cabem. De fet érem una bona colla i, malgrat la feina va ser molt bonic. I per recordar-ho, el millor un àlbum de fotos.
Com podeu veure a la tapa hi he posat el 18 de la invitació, una mica de Washi tape i una P que tenia guardada per una ocasió especial.


He fet servir la  mateixa tapa que per l'àlbum de la Berta. He pensat que havia de fer per tots dos una cosa similar, amb les fotos de tots i algunes de més informals, de detalls i de després del sopar.



Els fulls són de cartolina amb textura, i els he tallat a 22x22 cm. perquè no sobresurtin de la tapa. Totes les fotos les he imprès a 15x20 cm.


Pel primer full de introducció he volgut incloure el títol del mini-àlbum que vaig regalar : Per molts anys creixent junts.

I a continuació venen dues fotos del dinar amb "els grans". Ens hauria agradat fer-ho tots junts però per la Berta ja ho vàrem fer així, i així s'ha fet també. Tots junts som 27 !!!


I a continuació venen les fotos del sopar amb "els joves". A mida que anaven arribant els feia la foto de grup i el Pol entregava el mini, un per cada casa.


He utilitzat la màquina de cosir, alguna etiqueta Mdemini, i alguna decoració del Kit Week in the Life de l'AE.


I també alguna decoració que tinc de fa molt temps


I després de les fotos de grup he fet un collage de fotos petites, amb les taules, el rebedor, com va quedar el menjador, les etiquetes que vaig enganxar al tovalló de paper...




Detalls de després del sopar, el Joan i la Judith fent-se un Karaoke.


I la Júlia dormint.


Per acabar la foto del brindis, amb el Pol fent un mini-discurs.


I el mini, el meu.



Us deixo l'enllaç per si voleu veure el que vaig fer per la Berta. El trobareu més complert, amb més detalls i més fotos, però penso que el Pol no m'ho tindrà en compte.

Fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails