dilluns, 27 de febrer del 2017

Quinze anys junts


Aquest és un nou regal per un aniversari de divuit anys.
En l'anterior entrada us ensenyava un Llibre d'Alegria i Festa, fet com a regal d'aniversari amb el recull de fotos d'una celebració d'aniversari de 18 anys.
El projecte d'avui és també un regal, però d'aquells que es donen amb missatge, no és un regal per recordar un dia especial, sinó un contenidor per guardar....


Galetes de Mantega!!!
La Maria, una amiga de sempre del Pol, ha fet 18 anys. I com per cada aniversari, des de fa un anys a casa li fem galetes de mantega. Pensem que li agraden.
Però aquest any, considerat socialment especial, i també per ser l'últim que estaran junts a l'escola, el Pol i jo hem pensat que era important els seus Quinze Anys Junts. Li hem posat el mini a sota les galetes.




Aquest mini és realment petit. És per fotos 10x10 i més petites. Portava 5 fundes de 10x15 i 5 amb 4 divisions per fotos 5x5. 


No el vaig comprar per aquest projecte, no l'hauria triat negre, de manera que vaig intentar donar-li una mica d'alegria a la tapa.
Pel que fa a la història del projecte, ja ho veieu, el Pol i la Maria porten junts des de P3, de manera que fins 2on de Batxillerat són 15 anys d'amistat molt especial. Penso que una Amistat amb A majúscula. I el projecte fa un senzill repàs de tot el que han fet junts durant aquests 15 anys. 




Junts han viatjat. El seu primer viatge, a quart d'Eso, a París.






La majoria de fotos i records els tenia jo guardats, i simplement obrint caixes i arxius a l'ordinador van anar sortint totes les coses que han fet i han viscut junts. Curiosament tinc jo més fotos que el Pol. 



Com podeu veure he anat combinant fotos a dins de fundes amb fotos a fora. Algunes tenen un marge de paper decorat lateral on hi faig els forats però també he utilitzat alguna foto gran sense paper decorat, sobretot per necessitats de la imatge, que havia de ser més rectangular que quadrada.





He omplert totes les fundes i alguna foto ocupa dues fundes.


o quatre...




Les dues fotos inferiors tenen continuïtat.




I com podeu veure la paraula Junts surt molt i moooolt.
He volgut donar un sentit també a tot el que han fet junts, de manera que vaig ordenar el text de la següent manera :
  • Junts hem...
  • Junts per...
  • Junts a la Primera tal o qual...
  • Junts jugant a Bàdminton.

Vaig de passat a present, tot i que els fets no són en absolut cronològics.
Per acabar : "Junts estem bé", amb aquesta foto inferior dreta que jo considero tant especial, com ells dos.


I el missatge del projecte, el que jo he volgut transmetre, amb permís del Pol.


Un requisit que vaig demanar al Pol és que li havia d'escriure una dedicatòria, i jo li vaig preparar aquesta mena de funda amb paper decorat on hi ha un escrit, un A4 escrit per les dues cares, que evidentment jo no he llegit.


I això és el que ha passat el Febrer del 2017.


1 comentari:

  1. Me encanta, Maica
    El concepto, la sencillez, esos papeles de Basic Grey de cuando éramos jóvenes....
    Todo
    Un beso

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails