divendres, 29 de març del 2013

Digi-Total


Acabem el mes de març i aquí us en deixo la corresponent entrada Digi-Total del mes. Ja us vaig comentar que un dels meus propòsits per aquest 2013 és fer un layout digital mensual. És una manera de seguir amb el digital, intentar diferents opcions estètiques, intentar aplicar alguna cosa nova cada vegada, intentar escriure i,  com no, seguir endavant.

Per cert, avui he vist al Niño Becerra fent el mateix recorregut que nosaltres, el camí de Sant Martí d'Empuries a L'Escala i no he pogut evitar pensar en les seves paraules : "l'any 2013 està econòmicament mort". Sort que amb l'scrapbook qualsevol història esdevé un record per sempre... , de manera que el meu 2013 està i estarà més que viu. I el meu mes de març serà el mes en que jo m'he posat d'una vegada les olleres de veure.

Ja ho veieu. M'he fet gran, i cegata. Estic molt enfadada, per ser gran i també per ser cegata. Però també us he de dir que m'agrada veure-hi. I és que veig moltes coses que fins ara no veia. 

En aquest layout he tornat a posar-hi elements que veig en layouts de dissenyadores que m'agraden, com les capes, colocant uns papers sobre altres i a sobre de tot la foto. He de millorar amb les ombres, ja que tot plegat es veu molt pla. També he posat taques i aquestes guixades de llapis, fetes utilitzant el pinzell de Photoshop rodó amb la mida de 3 pixels.

I poca cosa més, ja ho veieu.

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails