dimarts, 11 de desembre del 2012

Imatges d'Advent


10 dies ja de desembre, amb un nou Imatges d'Advent que va començar el dia 1 i que de mica en mica va agafant empenta.
Aquest any, i aprofitant que tinc smart phone, estic fent la meva foto diària amb el mòbil i la comparteixo a Instagram. Val a dir que la majoria de fotos que he fet les podia fer també amb la càmera normal, però així experimento coses noves, i noves maneres també de fer scrapbook i de documentar. I és tant fàcil !!! : fas la foto, la retalles, li dones l'efecte que vols i la comparteixes. Pim-Pam.

Però jo que no puc estar sense imprimir, tinc el projecte que estic fent per aquest Nadal mig preparat per incloure-hi totes les 24 imatges, a mida 5x5 cm. Podeu veure'n més imatges aquí, una de les meves col.laboracions per Diario de Navidad 2012.


I el proper dissabte 15 de desembre us ensenyaré com va evolucionant, amb les fotos dels primers dies i amb alguna sorpresa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails