diumenge, 24 de juliol del 2011

One Week 2011

Com moltes ja sabeu demà comença el Week in the Life de l'Ali Edwards.
He estat rumiant si incorporar-m'hi o no, ja que exigeix un compromís diari i també un cert nivell de participació. El que sí tinc clar és que no puc fer el projecte d'inmediat, ja que començo vacances, però el que si puc fer és realitzar el projecte digitalment i després acabar-lo quan torni.

De manera que aquí us explico els meus preparatius pel meu One Week que comença avui i no demà :
Tot projecte que jo faig té una història. Aquí la història és molt clara i ja l'expressa l'AE d'una manera fantàstica que no cal reproduir aquí. De tota manera aquest anys he adaptat una mica el guió a les meves necessitats o disponibilitats de temps. Per tant em proposo cada dia buscar :
  • Una foto representativa, la que més m'agradi o que sigui prou significativa.
  • Una foto que representi una qüestió domèstica quotidiana
  • Una foto que representi alguna cosa de la meva feina actual
  • Una foto que representi alguna cosa dels meus desplaçaments
  • Una foto meva
  • Una foto d'altres membres de la família
  • Un paper, document, anunci, diari...
En total 7 elements que es col.locaran en aquesta plantilla :
La mida és 30x20 i pot ser imprès tot el full i fer-ne un àlbum digital o bé imprimir les fotos per separat i enganxar-les seguint aquesta plantilla i decorant posteriorment.

                                   

Com podeu veure sobren tres espais, dos d'ells portaran paper decorat i l'espai en blanc és pel journaling que inexcusablement he de fer el mateix dia.
Ja veieu que és d'una gran simplicitat, i no reinvento res. És més, reutilitzo un dels primers productes que vaig fer per MdeMini : el kit per fer el mini-àlbum 1 Setmana, tot i que adaptat, ja que jo començo avui la setmana i l'acabo el proper dissabte, de manera que el dia 1 és diumenge i no dilluns com l'any 2010.

I ja que és un projecte digital aquí he preparat una primera pàgina, de mida 30x20.


I aquí teniu el primer dia. Té una mica de tot, però realment no segueix algun dels punts esmentats anteriorment. Ja ho sabeu : tota regla té la seva excepció....

Comencem : tenim la foto significativa que és del dissabte al vespre !!!!. No passa res. És una foto molt significativa i havia de ser l'inici del meu projecte. Tenim també una foto domèstica, jo mirant les plantes. També tenim la meva foto i la d'altres membres de la família. Ara que les nenes em deixen que els hi faci fotos en faig totes les que puc. I per últim el paper : un mail dels monitors de La Trepa explicant-nos les activitats que cada una de les colles. De moment son les úniques notícies que tinc de la Berta i el Pol.
I és que "No news, Good news".

Demà seguiré amb el dia 2.

2 comentaris:

  1. Què ben explicat,noia! És un gust llegir-ho.

    I quina raó tens! Quan marxen de colònies a l'esplai sempre els hi dic a les mares: si no et truquen, llavors és que tot va bé.

    Petons i records.

    Almu

    ResponElimina
  2. Un gran projecte, Maica, i molt estructurat. Amb molt ordre :)
    La primera pàgina és preciosa, ja espero veure'n més!
    Per cert, amb la teva nova càmara fas uns retrats espectaculars!
    ptns i bones vacances!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails