dimarts, 29 de març del 2011

18 places for Laura. 8


Avui començo ja amb el 14 i també la relació de la Laura amb el Joan i amb mi, amb més records fotogràfics, i algunes paraules com "Laureta", que és la manera com sempre l'ha anomenat ell. De vegades el més simple amb el temps té la seva rellevància.



Aquest paper m'agrada especialment, pel dibuix, pels colors, per la textura...


I aquí estic jo. No tinc moltes fotos amb els meus nebots, poder perquè és més normal que surtin ells a les fotos i no pas jo, i és quan fas aquests tipus de projectes que veus com has deixat passar mil moments i no has fet aquella foto que ja no podràs tornar a fer mai. Fent aquesta pàgina també m'he donat de com costa de vegades expressar el què sentim.


Aquí una mica de decoració amb embossing  i la Cuttlebug.


Aquesta pàgina tampoc no podia faltar. És la dels dies inoblidables, no pels dies, sinó per les persones que t'acompanyen. Són moments per recordar, perquè no es poden repetir.


I el lloc a visitar, un de molt especial : el Central Park. Evidentment per a la Laura molt millor que els museus del començament.


I a destacar, un petit espai per l'Strawerry Fields i la lletra de la cançó "Imagine" de John Lennon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails