dimarts, 28 de desembre del 2010

December Daily 19 to 24

Ja s'acaba. Com l'AE, jo també tanco temes per obrir-ne d'altres.

Dia DINOU :


Fins avui no posem l'arbre, ja que la caixa estava colgada darrera de una pila de trastos del jefe. Hem esperat el moment precís per demanar que les apartés i llavors el Pol ha estat omplint-lo amb les boletes i altres coses que hem anat col.leccionant. Sempre penso que m'agradaria fer decoracions d'scrap per l'arbre, de fet ja en tinc fetes al taller, però no les poso mai perquè no em vull despendre de les que ja tinc. Hauré de pensar en un arbre B per l'any vinent.

Dia VINT :


Avui la Núria (una de les meves cunyades) ens porta cava pel dia 24, i també una bonica i grossa carbassa. És la segona que ens regala, la primera era de decoració i la podeu veure aquí, i aquesta en teoria és per menjar, però la trobo tant maca que igualment la he deixat aquí, i després del Nadal ja veure'm què fem.
Dia VINT-I-UN :


Avui torno de Barcelona amb els pares. Han anat al metge i m'esperen a l'andana per tornar cap a Sabadell. És agradable tornar amb ells, a més m'han comprat castanyes cuites i estan boníssimes. Es venen a una parada que hi ha a la Plaça Catalunya i estan super ben fetes !!!. Si us agraden, un dia compreu-ne i ja em direu...
Dia VINT-I-DOS :

Últim dia d'escola, i els nens porten el regalet pels mestres : un calendari del 2011, com el que podeu veure aquí. Ja és el tercer any que els hi faig calendari i m'agrada haver-ho convertit en una petita tradició personal. També he de confessar que per norma els/les mestres són un col.lectiu que aprecia molt la feina manual i artesanal i em sento cada any molt agraïda i feliç pels seus elogis.
Dia VINT-I-TRES :


Aquesta foto no havia sortit encara a cap projecte meu d'scrap, i és que feia uns anys que no anava a un sopar d'empresa. I bé, ha estat fantàstic, una bona oportunitat de parlar amb els meus nous companys, de fer-me conèixer una mica, i de parlar amb ells de coses que no són de feina.
i Dia VINT-I-QUATRE :


S'acaba el meu Imatges d'Advent, al mateix moment que el Calendari d'Advent dels nens. Aquest any han sortit alguns petits missatges, i aquest n'era l'últim : "avui et desitjo Bon Nadal".
Les pàgines ja estan, ara només falta fer forats i posar-les a la tapa. Però això ja serà demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails