divendres, 24 de desembre del 2010

24

24, Nit de Nadal.






Fa una nit clara i tranquil.la, hi ha una lluna que fa llum, els convidats van arribant i van omplint tota la casa de colors i de perfums.
Oh benvinguts, passeu, passeu, de les tristors en farem fum, a casa meva és casa vostra, si és que hi ha cases d'algú.




Oh benvinguts, passeu, passeu, ara ja no falta ningú, o potser sí, ja me n'adono que tan sols hi faltes tu, també pots venir si vols, t'esperem hi ha lloc per tots, el temps no conta, ni l'espai,
qualsevol nit pot sortir el sol.

Comparteixo amb vosaltres la meva postal de Nadal, feta amb molta il.lusió, amb una foto molt bonica i especial, amb materials molt escollits, però sobretot amb un preciós acompanyament : la cançó "Qualsevol nit pot sortir el sol" de Jaume Sisa,


Aquesta nit de Nadal tinc a casa tota la família, s'omplirà de llum, de colors, de rialles, de perfum de nens petits i de més grans, d'olor de menjar, de poemes i música. Sortirà el sol.


Només us puc desitjar que malgrat qualsevol cosa, malgrat tot i més, surti un sol ben gran a casa vostra aquesta nit.



I per si voleu sentir la cançó i veure un bonic video :






8 comentaris:

  1. Aquesta cançó m'agrada molt, Maica, la cantem amb els nens a l'escola :) Et desitjo un Bon Nadal i que gaudeixis molt amb els teus!! Un petonàs!!

    ResponElimina
  2. Feliç Nadal Maica!!!. Que disfrutis molt de la familia i gracies pel troset de canço, es preciosa!!!.
    Petons
    Miriam

    ResponElimina
  3. Bon Nadal Maica! Et dessitje que disfrutes molt amb la companyia dels teus. Molt bonica la cançò! Un beset!

    ResponElimina
  4. Maica només puc repetir-me ... com sempre amb els teus treballs!
    PRECIOSA la tarja i la foto, de veritat!

    Però a més a més, aquesta vegada haig d'afegir: sempre m'encanta veure els teus treballs, però ja saps que encara m'omple i m'agrada més (si es posssible) llegirt-e, però aquesta vegada m'has emocionat... no imagines com... GRACIES

    Bon Nadal per tu i et desitjo molts sols per les teves nits.

    Un petó!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails