dimarts, 17 d’agost del 2010

18

Dia 18. Visita cultural. Heu visitat mai un aquari amb dues canyes de pescar i un salabret ??. Nosaltres si. Al mig de La Colònia hi ha un gran edifici anomenat Centre de Visitants de Ses Salines, que ofereix un total de 18 aquaris amb espècies de la Mediterrània, agrupats per les profunditats dels seus hàbitats. Degut al seus horaris hi anem abans d'anar a pescar, de manera que resultem un grup divertit. Aquí em miro els peixets que pesquen els nois.

I pujant cap el mirador de l'edifici hi ha una enorme pintura mural amb escenes inspirades en diferents punts de tota la geografia Mediterrània, acompanyades de curtes frases o dites. La que fa referència a Grècia, concretament a Corint, és una conversa entre Diògenes el Cínic i Alexandre el Gran :
"Sóc Alexandre el Gran
demana'm qualsevol cosa que desitgis"
Diògenes li va contestar
"Jo sóc Diògenes el Cínic i et demano que t'apartis
perquè em tapes la llum del sol"

M'ha semblat una resposta molt enginyosa, i segur que tindrà un lloc en el meu projecte d'aquest estiu : ni tant sols un rei té dret a privar-nos del sol.

1 comentari:

  1. Hola Maica! fantàstica la foto d'avui, tot i que la d'ahir va estar força bé. Però avui està molt divertida.
    Petonets desde Nova York! xoxo

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails