dimecres, 25 de novembre del 2009

Setmana 6 acabada.

Aquí està la pàgina de la setmana 6 feta en paper. És com un mosaic ple de vides, i cada una té la seva història.


He utilitzat dues cartolines blaves de Bazzill, que trobo que és el color que millor queda amb aquestes fotos que van totes del B/N al Sèpia.
El disseny segueix l'esquema de l'Ali Edwards. A la part de dalt i de baix del grup de fotos ella posa un jpg que és la imatge d'una cinta d'espiga impresa. Jo he posat la cinta d'espiga i llavors a sobre he enganxat les tires de paper impreses amb el meu text. L'etiqueta rectangular també l'he dissenyat jo al meu aire, tot i que és molt similar a la seva.
En el fons de l'etiqueta si pot llegir la paraula Vida, que he traçat amb la meva lletra i he convertit a png.
També l'he utilitzat en el disseny següent: Vida per descobrir.

Aquesta era la segona proposta de la setmana 6, ben diferent de la primera. Es tractava de recordar i escriure allò que quan érem petits pensàvem que seriem o faríem al ser grans.
El seu títol era Unexpected Life, o vida inesperada. Però a mi m'agrada més el meu títol.
En aquest cas he agafat com a base dues cartolines Kraft, i el paper és de 7 gypsies.

El text és bastant íntim de manera que avui les fotos no es poden ampliar massa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails