dilluns, 9 de novembre del 2009

Setmana 5

Aquestes setmanes com més va, més llargues són.
Finalment he fet el projecte de la Setmana 5 del curs de l'Ali Edwards, Yesterday and Today.


Es tractava de fer un layout sense fotos, o bé perquè realment no en tenim cap o, com en el meu cas, perquè no és necessari tenir una foto, ja que l'important són les paraules.
Amb el material del curs hi havia diferents png's amb el text "You should know" que obviament tot i que m'encanten no penso utilitzar (better in catalan, nena...), i seguint amb l'estil AE he dissenyat un títol per a mi, amb la meva lletra !!!. I és que ara m'he posat amb l'Acrobat i resulta que ja sé fer parauletes.
Bé, ja acabo amb el "momento de gloria". El text és una descripció del Joan, una mica física i una mica de trets del caràcter. Està escrita en tercera persona, és a dir, parlo de "ell és així i així".
El paper marró és un paper artesanal que em va portar del seu primer viatge a Corea. Està fet amb una tècnica molt antiga, i fa una pudor que és massa. I els quadrets de paper decorat són de Love Elsie i els vaig utilitzar per primer cop en un layout que li vaig fer mentres estava en aquest viatge, i que podeu veure aquí.

3 comentaris:

  1. Que interessant! Cada vegada em fa més ràbia haver fet aquest curs de l'Ali Edwards. M'encanta el teu treball!

    ResponElimina
  2. A banda de la feina del treball, el que més m'agrada es la crònica. Crec que massa vegades estic tan inmersa en tècniques i materials que oblide el contingut.. Com sempre, eres la meua font d'inspiració. Un beset

    ResponElimina
  3. Hola Maica!!

    Moltes gràcies pel teu comentari, ja em passaré de seguida que tingui temps per la botiga i en compraré ;)

    I ja de pas, em passaré sovint per els teus dos blogs, que no els coneixia i estan genial. En concret aquest treball m'encanta... jo també sóc més de paraules (i de català).

    Petons!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails