dimecres, 19 d’agost del 2009

que hi ha algú ?


Ep, ja he arribat, tot i que no se si vaig o vinc amb tanta calor.
Les vacances bé, l'últim del Larsson llegit i "Un món sense fi" quasi bé també. I també una mica de temps per pensar en nous productes Blokum. Nous minis, noves formes de cartró i segells, en català i també castellà.
I com que de moment no tinc temps per l'scrapbook tradicional, em dedico al digital . La feina per aquesta setmana és fer uns apunts amb tots els vídeos del curs de Photoshop de la Jessica Sprague. Si ho aconsegueixo els penjaré amb format pdf per si els voleu guardar i fer coses xules.
I també com podeu veure intentaré fer algun layout amb les fotos de les vacances, per continuar amb el meu projecte memòria.

5 comentaris:

  1. Benvinguda de nou Maica! Espere les teues meravelloses creacions. Besets

    ResponElimina
  2. Hola Maica!!!!!
    Ja trobava a faltar obrir el bloglines i no trobar en negreta "bertaipolete". Una abraçada

    ResponElimina
  3. Hola Maica! Benvinguda! ès veritat que es nota quan no hi ets!

    El teu projecte de la memòria ha final de tot un any ha de ser impressionant! Sempre m'agr4aden molt els teus treballs siguin tradicionals o digitals. No em canso de dir-ho.
    Per cert, sóc una "client" pels pdf que has promés de la Jesssica Sprage!!!! T'els agraeixo per endevant.
    Un petonet!

    ResponElimina
  4. ¡¡Bienvenida!!

    Yo nisiquiera me he ido, vacaciones en septiembre...

    Un besote y no te canses

    ResponElimina
  5. Qué lindos trabajos!!
    Saludos desde México.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails