diumenge, 28 de desembre del 2008

Diari Acabat



Avui he escrit totes les pàgines del meu Diari d'Imatges d'Advent i he acabat d'enganxar totes les fotos. El que he fet ha estat copiar cadascun dels post que he penjat des de el dia 1 dins el 24, de manera que el meu blog ha servit durant tots aquests dies de llibreta. Les imatges les vaig portar per positivar al fotògraf abans de les festes.
A continuació explico amb un dels meus tutorials especials de "foto xop" com ho faig per imprimir. Tot i que penso que és molt simple, poder pot servir d'ajuda.

3 comentaris:

  1. Que guai!
    M'ha encantat Maica!
    I quina constància, jejeje, algu que a mi em falta una mica, jejeje.
    Petons!

    ResponElimina
  2. Que lindo se ve, te felicito.

    Un abrazo y feliz año!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails