dimecres, 31 de desembre de 2008

2009



Ara que ja s'acaba aquest any 2008, miro enrere i veig moltes coses positives, que m'han fet feliç . És genial sentir-se així.
Fa uns dies vaig apuntar-me al curs de la Jessica Sprague - Stories in Hand (a l'octubre !!!) i gràcies a les seves indicacions i propostes he tingut molt clar quina seria la meva paraula, el meu One Little Word, per aquest 2009 que començaré d'aquí unes hores : Memòria.
Abans que la comenci a perdre he de gaudir encara més del regal que és per a mi l'scrapbooking : deixar la meva història, escriure i oferir la meva vida als que em segueixin.
Que tingueu un Bon Any 2009.
Un petó
Maica

9 comentaris:

  1. MAICA:

    “El futur pertany a aquells que creuen en la bellesa dels seus somnis”
    Eleanor Roosvelt

    No deixis mai de somniar ! i que els teus somnis es facin realitat en aquest nou 2009.

    Amb tot el meu carinyo !!!! ; )

    ResponElimina
  2. Nosaltres seguirem gaudint amb la teva tasca personal, generosa i creativa. Una abraçada i que els teus desitjos i projectes es realitzin aquest 2009. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Feliz año! espero que en el 2009 se cumplan todos tus sueños!

    un besito enorme

    ResponElimina
  4. Te deseo feliz navidad y un gran año 2009, repleto de ideas y creatividad.
    Besitos.-

    ResponElimina
  5. Bon any nou!!!
    Continuaré llegin-te i admirant la teva feina! Gràcies per comparir-la amb nosaltres!
    Petons!

    ResponElimina
  6. Como tú dices, el que no sueña es porque no quiere.
    Que todos tus sueños se cumplan este nuevo año y nos sigas inspirando con tus trabajos.
    Feliz Año,
    Cuchy

    ResponElimina
  7. Y aquí estaremos dispuestas a recibir tu "memoria", ja, ja!! Pero, no la pierdas.

    Yo aún no he elegido mi OLW. La tuya, preciosa.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails