dimecres, 21 de maig del 2008

LO de dimarts






Aquesta és la meva interpretació del Tuesday Layout de l'Ali Edwards, que podeu veure aquí.
És un concepte molt diferent del Monday lo, però seguint amb la seva línia simple i expressiva que tant m'agrada.

La composició d'aquest segon LO té les següents pautes :
Cartolina neutre de base
Us d'un paper reciclat o extret d'alguna propaganda.
Grup de fotos amb journaling al voltant, escrit a ma.
Una foto gran i les altres formen un altre conjunt, que s'imprimeix tot junt i després es retallen per acabar-les enganxant per separat.
Com a embellidor, un recurs bastant utilitzat per l'Ali Edwards que és perforar una foto amb una "punch", i després omplir l'espai que queda amb un altre material.

7 comentaris:

  1. Maica, m' agrada molt aquest LO, saps qué? que aquesta tarda en faré interpretant la teva interpretació.
    Tu ja ets un referent en el món del scrapbooking, ho fas molt i molt bé, com et diria? es aquest tipus de sensilles tan perfecta i tan dificil que fa que el treball final sempre sigui un 10.
    Felicitats,
    Carmen

    ResponElimina
  2. Me encanta el detalle del troquel circular en la foto superior. Con tu permiso lo copio vale?
    Besitos.-

    ResponElimina
  3. Estic completament d'acord amb la Carme i crec que ella també és un referent...

    Cada dia miro el teu blog a veure si has fet algun treball d'aquests que pots aprendre moltíssim!!!
    Encara que a mi hem resulta molt dificil...

    Moltes gràcies per compartir el teu treball.

    Sonia

    ResponElimina
  4. Maica, que xulo!!!

    M'encanta perquè és sencill pero super cuidat cada detall.

    A mi, com l'Eva, m'encanta la idea del troquel.

    Ja estic intrigada per saber com serà el dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge, jajaja.

    Un petonet guapa!

    ResponElimina
  5. Muy linda tu páginaaaaaaaaaaaaa
    me encantó, la primera fotooo está padrísima, bueno, todasss hehehe

    ResponElimina
  6. maica!

    preciosa aquesta pàgina!!

    tens un regal en el meu blog!

    petonets

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails