dijous, 8 de maig del 2008

Crop de Dissabte 17 de Maig





El proper dissabte 17 de Maig hi haurà un nou Crop a la botiga de la Roser Prats, Scrap House.
En el seu blog podeu veure tota l'informació al respecte, tot i que hi falten uns pdf's que l'Esther i la Carla han fet amb unes plantilles, que només cal retallar, així com unes instruccions d'impressió.
Després de barallar-me amb l'ordinador i tota la família Google, aquí els teniu per descarregar-los i preparar el crop tranquilament a casa.

4 comentaris:

  1. Hola Maica,
    Això si que és eficiència. A casa meva molt mirar i averiguar però encara el més calent és a l'aigüera. Una abraçada

    ResponElimina
  2. ostres! que guay!
    mireu, el dia 17 es el dia que vilanova lluia contra el càncer.. i la meva mare n'és la presidenta de l'associació.. per tant estaré per vilanova recaptant diners...

    a veure si a la propera m'hio apunto

    ResponElimina
  3. Maica, aquesta baralla que has tingut me l'hauras d'explicar si us plau. M'encantaria saber com has aconseguit posar un link d'un pdf..
    Estic organitzant-me per veure si puc venir. M'encanataria, la última vegada que vaig venir m'ho vaig passar genial, encara que no vaig fer res jajajaj només parlar jajaja

    ResponElimina
  4. Hola Maica
    Gracias por las plantillas!
    Otra vez me perderé el crop!!!! El 17 es el día de la familia en el cole del peque. No sabes la pereza que me da, me toca vender chuches!!!!!
    Os pediré las instrucciones, eh? para poderh acerlo en casa

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails