dimarts, 22 de setembre del 2015

P|50 Juny : Sant Joan

Com dic en un dels fulls del projecte : Sant Joan i més.
Ara que ja és setembre costa mirar enrere, i més mirar com eren els dies abans de les vacances, però per altra banda m'agrada avançar el P|50 i tenir un nou mes acabat, un mes on la calor era la protagonista, on Sant Joan era l'inici d'un estiu diferent, d'una Berta amb feina, amb cotxe i patiments, amb nous plans i sobretot amb dies molt llargs. Juny no és només Sant Joan, és més.

Jo preparo un ohhhh cada vegada que obro aquest àlbum.


Algunes fotos s'extreuen del seu context i fan de resum del mes, o simplement hi són perquè són fotos boniques. Com en altres mesos, m'agrada decorar per sobre de les fundes, tot i que també hi han petits detalls que van a dins, per sobre de la foto.
Per més que moro d'enveja quan veig altres PL amb decoracions boniques jo em sento obligada a posar totes les meves fotos, i moltes vegades per més que ho intento ja no puc posar res més. Sort que també tinc l'obligació de posar les etiquetes que dissenyo per cada mes, ja que sinó potser tot serien fotos.



Escriure una mica de diari sempre és agradable, i un cop passats els dies si el tornes a llegir de vegades et sorprèn; penso "ostres, jo he escrit això?" I això crec que és degut a que si dediques una mica de temps a rebuscar dins la teva ment, hi trobes sensacions, records, pensaments i altres coses que anant ràpid no hi prestes atenció.
La tipografia (Typewriter condensed) que utilitzo en el diari m'agrada molt, però te l'inconvenient que quan escrius la "a" amb accent te'l fa tancat en comptes d'obert...Simplement passo i destrosso una mica l'ortografia. Espero que no m'ho tinguin en compte.


Quan tinc fotos que m'agraden molt, sempre intento fer-les més i més grans.





Un altre element comú de cada mes és el calendari, imprès en cartolina blanca amb textura, i depenent del mes és més gran o més petit. La majoria de les vegades m'agrada ressaltar algun dia concret.


Tot i que potser d'aquí un temps no sabré que estava ressaltant.



Com deia, algunes pàgines en tenen prou amb una etiqueta amb algun comentari o dita.


Ara podeu veure com juny és el mes de Sant Joan i més coses. Tot i que n'hi ha que els hi va molt la festa...



Aquestes pàgines són més dedicades a esdeveniments concrets. Tant a l'esquerra com a la dreta tenim el mateix tema. Abans era un sopar de germans i ara la festa del comiat de la Eso del Pol.



Aquest projecte em permet imprimir moltes fotos. Altres anys feia àlbums de les vacances, o Setmana Santa o Nadal i els esdeveniments que hi havien entre mig de vegades quedaven sense tenir el seu àlbum o layout, mentre que ara no s'escapa res. De la graduació del la Berta penso que tinc una foto a Instagram mentre que de la del Pol tinc moltes fotos.


També intento que em passin fotos del que fan els meus fills, i així encara que jo no hi sóc, sento que amb mi ho comparteixen una mica.




També m'agrada modificar alguna de les etiquetes i afegir-hi alguna cosa.



I aquí s'acaba juny. La veritat, tornant al mes de setembre, és que ara no faig tantes fotos com aquells dies. Tampoc passen coses xules... o potser sí.
Ens haurem d'esperar a veure-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails