dimarts, 3 de febrer del 2015

Febrer : Dolces Paraules

Per si esteu ja en mode Project Life us diré que en el meu cas no estic fent-lo setmanal sinó que vaig omplint plantilles de Photoshop a mida que passen els dies i vaig fent fotos.
De moment he plantejat 4 fulls de diferent disseny per cada mes i això em dóna bastant espai per posar fotos, la majoria de 10x15, algunes de 10x7,5 i altres de 15x20 cm.
També vaig posant les etiquetes i deixo espai per les decoracions.

De tota manera res no és definitiu fins que estan les fotos impreses i les vaig col.locant.
Pel que fa al text, he fet un escrit que resumeix tot el mes, i l'he repartit en les 4 etiquetes que vaig dissenyar amb pauta per escriure. Prefereixo prendre notes durant el mes amb el mòbil o ipad i llavors ajuntar-ho tot, i acabar fent una conclusió del mes.

Ara estic a la fase decorativa del mes de gener, i he d'acabar d'imprimir els texts, però de moment per si voleu anar plantejant aquest mes que ara comença, aquest febrer fred aquí us deixo les etiquetes acabades de sortir. Espero que us agradin, tenen una mica de color corall, un record als meus projectes de febrer "Dolces Paraules" i també una mica d'espai pel Carnestoltes.


Espero que us agradin. 
Les podeu descarregar aquí : Etiquetes Projecte 50 Febrer

Fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails