dissabte, 14 de setembre del 2013

Hola Divendres



I si vols aquesta etiqueta MdeMini pel teu us personal, només cal que facis "desa la imatge com a..." amb el botó dret del teu ratolí.

Avui he entrat en "mode autòmat" que dic jo : fer coses una darrera l'altra sense parar, son horaris que seguir, tasques per fer, coses per començar i acabar. Sempre em passa quan el Joan marxa de viatge, és la primera sensació, llevar-me més d'hora i fer de papa i mama, i quan estic sola fer de mi i de mi mateixa, amb algunes trucades telefòniques de missatges curts per saber com estan les coses per Amsterdam o per on toqui després. Malgrat tot, sempre hi ha aquell moment que faig alguna cosa que sempre fa el J i que descobreixo que també "estic capacitada per fer jo"... Iupiiiiii.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails