dijous, 2 de setembre del 2010

2 en tot

Ahir vaig estar fent aquest layout. La foto no és massa especial però és un record del final d'un moment d'esbarjo del Pol i la Berta, un dia per la tarda a la platja d'Es Dolç.
El títol és degut a la meva tendència a utilitzar números per tot, i a més té el seu significat en la importancia de ser 2 per jugar, per parlar, per barallar-se també, per respectar-se i per perdonar-se. És un fet que intento transmetre'ls i que per a mi és molt important : no són 1 i 1, són 2.

Durant aquests dies que he estat llegint el "Journaling : In your own words" de Elle's Studio he vist que una de les dissenyadores escrivia també a darrera de les seves pàgines i penso que no és mala idea, sobretot per un layout com aquest on més val no posar-hi res mes.





En aquesta pàgina he volgut experimentar una mica, tot i que no em sento còmode amb el resultat. Però bé, he aplicat gesso a sobre de la cartolina amb textura i un cop sec l'hi he passat el paper de vidre per fer sortir la textura. A continuació he utilitzat com a màscara un nº de metall de Making Memories i he aplicat Color Wash de color blau. I un cop sec també he tornat a passar el paper.


I fins aquí l'experiment del dia. La resta és una mica de decoració.


I aquí tenim el meu àlbum Sopes Mallorquines quasi bé acabat. No el torno a ensenyar, ja que el vàreu veure aquí, però amb tanta foto mireu com ha quedat de "gordo" !!!. He canviat fins i tot les anelles i el paper decorat de la tapa per què coordinés amb el color vermell.


I ara als vespres estic escrivint els texts de cada plat. En alguns casos escric el que està imprès a l'embolcall, però també miro per internet a veure que trobo, també algun record del moment, que d'això es tracta. I ahir que va ser el torn de les Quelitas vaig trobar un Grup de Facebook !!!!. Es diu : "Si no fos per les Quelitas esteria mort de fam!!!", on hi vaig deixar un comentari sobre la meva teoria de la conspiració de la Quelita.

Bé, i aquesta és la meva activitat nocturna.

3 comentaris:

  1. pues a mi la foto me gusta mucho, me encanta cambiar el punto de vista normal.
    y ya sabe todo lo q tu haces me gusta asi que...
    besitos.-

    ResponElimina
  2. Es cert que no es el teu estil habitual però t'ha quedat estupendament i l'has adaptat al "estil Maica" 100%. Bona idea la d'escriure en la part de darrere!
    Un beset

    ResponElimina
  3. doncs a mi el LO m'agrada molt! la combinació vermell-blanc-blau està molt ben trobada, i la foto dels teus nens és molt xula!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails