dimecres, 23 de juny del 2010

Per M de Mini



Fer pàgines m'agrada molt. Quan poso la cartolina sobre la taula i després les fotos a sobre sento una mica de nerviosisme, fotos amunt i avall.... Tot i decidir prèviament una composició per la mida de les fotos, quan estic amb la cartolina i l'espai buit al davant us asseguro que ja no recordo res. Però això també té la seva part divertida. L'història de la pàgina si que la sé, el missatge o el que vull explicar, però la composició sempre té la seva dificultat i amb els elements físics al davant és quan m'he de decidir. Començo a pensar en la Cathy Zielske i en el curs que encara està per acabar, i en el que he après usant els seus "templates" (així és molt fàcil).
Però sempre acabo la pàgina. Un cop enganxades les fotos, la resta és posar-hi decoració, de manera que la part crítica ha passat i la resta és absoluta diversió.
I ahir vaig estar fent dues pàgines que podreu veure aviat a M de Mini.
Espero que us agradin.

3 comentaris:

  1. I després dius de mi!que jo no paro? i de tu que m'en dius? últimament estas superactiva!jejeje amb M de mini deus estar enfeinadíssima i a més ara amb lo de Dyvas.... felicitats per les teves iniciatives! m'agraden molt... i d'això tracta la vida no? gaudir del que ens agrada!
    Bona revetlla!

    ResponElimina
  2. uauuuuu!!! Quina canya! Els colors super encertats, els detalls al dedillo, i els pelos de la loca de la Jana a conjunt amb la seva personalitat.

    mooolt bé!

    ResponElimina
  3. Como siempre una lección magistral!
    Besitos.-

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails