dimecres, 17 de juny del 2009

Creativa


Jo no puc participar al concurs de la propera Creativa, ja que Blokum el patrocina y també formem part del jurat, de manera que ara tinc l'excusa perfecta per fer pàgines i pàgines pel concurs, però que mai hi participaran.
El tema del concurs és La meva vida amb Tu ( o amb vosaltres). L'he escollit jo. La veritat és que buscava un tema on l'autora es veiés obligada a parlar d'ella mateixa, que de vegades ens costa, i més quan pensem que molta gent pot veure i llegir el que pensem o sentim. De vegades només és qüestió de llençar-se.

3 comentaris:

  1. Això si que està bé. Presentar-se a un concurs sense presentar-s'hi.

    ResponElimina
  2. Una página muy bonita.

    Así se puede una presentar a un concurso, jajaja!!!

    ResponElimina
  3. Feia molt que no passava pel teu bloc!! Ostres quantes coses que m'he perdut!! Però és que he estat en canvis constants i sembla que ara ve la calma, jejeje i m'estic tornant a posar al dia!! M'encanten les teves feines!! Gràcies epr compartir-les amb nosaltres!!
    Petonassos!!
    Ah! I et seguiré visitant!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails