dimecres, 3 de setembre del 2008

Shy





Tímid i vergonyós, així és el Miquel, un dels meus nebots , que demà fa 7 anys.
Però no tot és el que sembla. Fa uns dies es va quedar a sopar i a dormir a casa, i a l'hora dels postres vaig estar fent fotos. Aquesta és la prova de que de tímid i vergonyós res de res.
M'encanten les seqüències de fotos, la manera com a través de imatges successives podem explicar una història, una actitud, un comportament.
Avui he utilitzat altre vegada el 12x12. Amb tantes fotos era necessari un color ben neutre, així que he escollit el color kraft. La cartolina l'he pintat amb pintura crema i verda, i també l'hi he fet tres voltes de repunts amb la meva mini màquina de cosir. Aquest cop el journalig està fet a ma.

8 comentaris:

  1. Felicitats !!!
    tens un bloc amb unes fotos precioses. M'encanta. Realment jo també et vull animar a k segueixis !!!
    Rep una abraçada.

    ResponElimina
  2. Quin partit li estàs treient a la minimàquina! Té molta gràcia les fotos tan petitones enganxades informalment. Felicitats per ser tieta.El teu kit ens ha agradat molt. Jo el definiria com un kit d'scrap inteligent. No se..

    ResponElimina
  3. Está genial!! Y con un montón de fotos, como a mí me gusta.
    Besotes

    ResponElimina
  4. ¡¡Me encanta!! Tantas fotillos en una sola página y te ha quedado genial :)

    ResponElimina
  5. wowowowow, qué lo tan padreeee, muchas fotosssss, me encantó!!!!!!

    ResponElimina
  6. precioso!!!!!
    ya me dirás como imprimes esas fotos tan chulas, yo soy una negada!!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails